Een klein winter ommetje ...

6 januari 2026

65 km 1075 hoogtemeters

Even een stukje de Mont Ventoux op, tot aan Saint-Estève.
We hadden al 36 kilometer gefietst en ik kreeg zin om vanuit Bédoin nog
wat verder te klimmen, tot aan de bocht. Het winterse panorama is er werkelijk prachtig.

Er was niemand, alleen de stilte, de schoonheid van de natuur en ik.
Ik kon midden op de weg blijven staan zonder ook maar iemand tegen te komen.
Verder fietsen deed ik niet, want het was bitterkoud: min één.

Geniet even mee van deze mooie winterfoto’s.